Referenties

Taco Oosterkamp – bedrijfsgroei.nl / delegeren.nl

“Er zijn zoveel taken en klussen, waar ik als ondernemer/pionier echt geen energie van krijg.
Maar gelukkig is Andrea er dan. Zij draait haar hand niet eens om, voor het bijhouden van al die processen. Sterker nog: ze wordt blij van juist die taken die mij helemaal niet liggen.
In ons team is ze verantwoordelijk voor een belangrijk deel van de financiële administratie. Secuur werk wat eigenlijk niet mis mag gaan. En waar ondernemers zoals ik vaak geen geduld voor hebben. Heerlijk dus, dat er mensen zijn zoals Andrea.”

Erwin Matthijssen – Partner M3 Consultancy

“Andrea is de beste management assistent waar ik mee heb gewerkt.
Sinds ik met haar samenwerk is mijn leven een stuk overzichtelijker en kan ik me richten op dat wat ik belangrijk vind. Ze uitermate effectief en er valt nooit iets van haar bordje. Zorgt ervoor dat je blind haar vertrouwd. En ook nog een leuke meid om mee samen te werken.”

Linda van den Broek – Xportwise

“Sinds 2016 werk ik met Andrea. Ze neemt administratieve en ondersteunende taken over die belangrijk zijn, maar relatief veel tijd kosten. Hierdoor kan ik meer tijd besteden aan mijn klanten. Ze voert taken snel en accuraat uit, is pro-actief en denkt mee. Ze staat met enthousiasme open voor nieuwe werkzaamheden. Je kunt van haar op aan en ze communiceert goed. Dit maakt Andrea heel prettig om mee te werken..”

Heleen Beumer, Gz Psycholoog, eigenaar In Zicht Psychologische Hulpverlening

“Als voormalige opdrachtgever heb ik het genoegen gehad anderhalf jaar prettig te hebben samengewerkt met Andrea Doesburg. Andrea was voor mij de redding toen ik zelf, wegens persoonlijke omstandigheden, de hoge berg van administratieve taken niet meer zelf goed kon bijhouden. Ik had destijds grote behoefte aan ondersteuning hierbij. Andrea kon vanuit de chaos weer orde scheppen.
Ik zou Andrea zeker aanbevelen! Ten eerste is zij een zeer harde doorwerker, betrouwbaar en accuraat in het afhandelen van taken. Zij werkt voornamelijk zelfstandig maar weet ook wanneer er met de opdrachtgever wel even afgestemd moet worden. De communicatie is op een prettige manier duidelijk en direct. Naast haar professionele houding en klantvriendelijkheid bezit zij ook over een flinke dosis nuchterheid en humor.
Andrea is persoonlijk gemotiveerd om de opdrachtgever te ontlasten en staat klaar voor je. Zij is erg gedreven en zet zich in om de best haalbare oplossingen voor haar klanten te vinden. Het is een enorme geruststelling dat je taken uit handen kan geven met het vertrouwen dat de zaken tijdig en zeer goed geregeld zullen zijn.
Ik ben erg tevreden over haar werkzaamheden voor mij. “

Mieke Bello, bestuursadviseur

“Andrea is zich zeer bewust van haar verantwoordelijkheid en geeft er blijk van die serieus te nemen. Door en door betrouwbaar als het gaat om ‘getting the job done’. Klanten waarderen haar zorgvuldigheid en dienstverlenende en hartelijke houding. Andrea werkt proactief: zij ziet eerder dan een ander wat georganiseerd moet worden om zaken goed te laten lopen en zij doet dat dan ook. Andrea is een loyale en vrolijke collega, op samenwerken ingesteld. Andrea is veelzijdig en neemt haar werk serieus of het nu agendavoering, werkverdeling of redactie van inhoudelijke stukken betreft.”

Jacques Pijl, eigenaar Turner

“Andrea heeft het vermogen om vanuit overzicht, nauwkeurig en anticiperend te werken. Haar werk staat als een huis! Ze denkt vooruit en plant excellent, waardoor niets over het hoofd gezien kan worden. Voorts kenmerken humor en een positieve levenshouding haar persoon. Zowel als collega, professioneel ondersteuner en als mens ben ik uitgesproken positief en lovend over haar!